Wednesday, October 2

Persiapan Yong

Posted by nolly at 4:31 PM
alahai abg yong ku nk dpt isteri dah!

org laki ni apsal hah.. mmg fail bab decide kaler, pilih design pn susah, pilih bunga lagi la fail! heh. den xdok la terer sgt, tp kene la ade gambaran di kotak pemikiran jgk kan.. soklan first den tnye adelah bajetmu wahai abgku. kalu bajet besor, meriah lagi la bunga-bungaan. ikut plan asal aku la yg dapat mandat wat hantaran, tp masa wat hantaran syahrul masa tunang tu si yong dok kata aku nye tray besor sgt la itu la ini la. aku ape lg *agak kecik ati*.. org nk wat kan byk lak cekadak.. huh

so at last aku suggest kt die g tempah sendiri kt kedai. kebetulan kt kedai ayer itam tu leh kawtim harga yg bpatutan jgk..

mari kite zoom jap hantaran ke maklong majlis 19hb nnt..

pilihan bunga, alas sateen n tray petak by me.. pinky2 gitu..

taraa.. simple tp suweet la jgk kan..

aku rase ok je wat kt kedai tu.. cost utk 7 tray, bunga, alas sateen siap gubah sume2 rm190..

ok satu keje dh setel.. satu lg task aku menjelang belah kami bln 12 nnt.. aku... memegang mandat sedia goodie bags untuk tetamu dan sedara-mara tdekat. takut xsempat je nk setelkan part aku.. beg goodies sudah dibeli.. ape aku nk sumbat dalamnye ni.. any idea uolss?

eh hantaran aku wat not bad la jgk kaaannnnn????
sape la lg nk memuji klu bkn diri sndiri..negheheee


0 comments:

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei