Monday, October 14

Mek Syu Tunang

Posted by nolly at 10:50 AM
xde mood tol nk keje arini.. kesian aku ngn technical team yg dipaksa keje sbb bos x approve leave kami. xbaik tau bos paksa2. kan dh xikhlas. tu yg i bloghopping sana sini. huhu.. konkrit tol alasan..

anyway nk update psl majlis mek syu btunang. plan mmg bgerak awl pagi. aku kn punctual person. hahaa. susah jgk nk bgn tp memikirkan nnt senang xsangkut jem, lgpn yanti nk pass crown kt syu.. mmg bnasib baik sbb bile dh nk tghari tu hway ke selatan super jem sbb ramai org blk kg.. smpai umah yanti kul 815 cmtu dan kami bfast kt pasar seksyen 2. pusing2 mencari kedai yg x *confine* (hamboi nk jgk gune perkataan engineering kt cnih) supaya baju x kne vapour dan berbau ala kedai mamak. smpai nilai dlm kul 10 kot. amboi tersergam indah 2 balai theme purple putih. tapinya.. sampai2 pengantin masih memakai pyjama. hahahaa..

congrats mek!!.. sonok tgk mek ceria ngn tunangan.. muka sama.. leh masuk rancangan serasi bersama la nnt.. aku dok beria mengaminkan ustaz aka abg syu baca doa. indah sungguh ayat doa beliau.. mek, moga2 smpai ke jinjang pelamin sbb aku nk tgk korg kawen smbil bercuti ke besut nnt.. moh g perhentian moh..

enjoy the piccas..

tgk set mekap hosmet aku, Dilah. kencang mak oi..punye byk nye mekap yg tgh tu set sephora aku xmampu nk pilih kaler. last xreti nk guna. aku tepek foundation, ngn lipgloss je :P

anak sedara mek, alisya. muka xdok perasaan bile gmbo. malu2 lg ni ngn aku.

 tu ngn abg die amzar, dh pndai senyum dh.
hantaran ke ayie. thema fav aku jgk masa dolu2..
 sesi memakai kerawang kepala. punye la azab nk cucuk pin kt kepala..

masa sarung cincin. aku xdok gmbo dr dpn sbb tenggek kt tangga.
 auuww all of us.. yanti plg menyerlah ngn tudung dan baju jahitan sndiri. hebat mu yanti.


*bby photos kiddos yanti*
rizqullah cerdik benorr.. blom kenal lg mmg nk ler ke auntie.
 naufal nye jelingan mata auww sumpah auntie terpikat..
 my fav photo.. hahahaa.. comey kot ko annoy ngn aku..




1 comments:

helentea on October 16, 2013 11:38 AM said...

Nak cari yg x confined skali byk pulak org smoking..cit..
Baju aku biasa je :P
Yg gmbr tgkp dr blkg tu, Syu duduk x stret :D

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei