Wednesday, April 6

A little bit of preparation...

Posted by nolly at 9:45 AM
Halluu korang.. arini nk blogging pasal majlis 30hb ni.. hrmm preparation biasa2 je, xtau aa dah cukup lom barang2 yg patut dibeli. Kakak ngan mak aku hari2 call tnya tu ini, pening kepala aku dorang ala cm x caya aku nk wat sndiri..

Sepatutnya aku plan nk blk kg awal ~27April(rabu) so bleh la prepare ape yg patut kt kg.. tapi tup.. tup jadual exam baru tampal smlm, aku ade exam on 27th n 29th.. gelabah3 terus jupe lecturer yg exam on 29th tu, mntak amik exam awal.. alhamdulillah die kasi, so kene ingatkan die blk next week... lecturer pn gelak jea, org sibuk nk exam aku sibuk nk bertunang CEH!

Hantaran ktorg simple jea, xde handbag, kasut, perfume bagai, tu sume insyaAllah during nikah baru bagi... so bagi pihak aku hantaran hnya:
1) Sepasang persalinan+sampin
2) Songkok+sejadah
3) Towel+face cleanser set
4) Sirih junjung
5) Kek
6) Coklat
7) Buah-buahan
(maybe will add 2 more dulangs since wandi nk bagi 7 jgk, so kalu nk ikut adat prpn kene bg lebey 2)

Hantaran gigih nk wat sendiri weh korang percaya tak?.. dok usha website jemarikreatif mcm pakai letak2 je kan cume kene cari bunga yg cantik ler..huhuuu.. theme hantaran dr pihak aku kaler purple.. not really my favourite color tp sbb kaler tu senang nk cari barang n baju aku pn sental je laa.. hahaaha.. baju tunang aku beli jea, simple je malas nk meriah2... asalkan boleh dipakai dikemudian hari..

Satu lagi bende x setel psl make up.. aku pn xtau aa nk amik sape.. x berani amik make up mak andam kg, agak dahsyat la jgk make up nye, kalu kt bridal boutique around pekan pontian tu ade a few hrm tnya2 dlm rm150 tp quality xtau aa cane.. mcm x berani weh! wandi pn dh warn awal2, jgn make up tebal.. uhuhuu.. Sudah.. ntah laa, susah2 tepek bedak ala kadar sudey :p

Macam tak percaya nk kene jd tunangan org.adess. bak kata Yanti smlm lps ni bleh claim 'Owh, btw ni tunang aku'.. ceh hampeh yanti.. ade pulak mcm tu.. semacam je bunyinye ahhaha... so far mmg xde date lg utk wedding tp for sure nk kene discuss time majlis nnt, aku pn xtau laa korg ade suggestion sila la usulkan.. ADIOS..

owh yer, slmt bercuti2!

3 comments:

Anonymous said...

wah mek ingatkan bln dpn, btw jgn mekap cam org kg ko yg ada kat fb tu ala yg tu tuuu hahaha ;P

nolly on April 07, 2011 11:01 AM said...

hahaha mek, yg mana tu? adakah manusia yg aku kenal :P

Arni Yusnita Ahmad on April 12, 2011 3:28 PM said...

nolieee, congratz!!1 wah syoknya.
make up artis arni hari tu best jugak, dia org johor. kalau nk arni bole kasi tau dia.

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei