Wednesday, September 22

Interview main-main

Posted by nolly at 9:01 AM

X: Takde sape2 nak ngajar BM ke?

Acaq: Saya!! Saya minat nak ajar BM. Saya bleh ajar KOMSAS blab la blaa *cakap tak berenti*

X: Apa maksud ayat pemeri?

Aku, Acaq: Err...errr.. hmm *sengih**rolling2 mata*

X: Apa maksud monolog?

Aku, Acaq: dsfxh bfs55 firnmdd (jawapan yang diberi agak betol kot)

X: *x puas hati*. Ada berapa jenis monolog?

Aku, Acaq: ........................................................

####tiba2 ade satu suara berkata

U: Ade dua jenis *sambil tersenyum macho walaupun jawapan hentam jea*


Hahahaa itulah antara dialog interview kami petang semalam dengan cikgu Pusat Tuisyen Usaha Jaya.

5 comments:

Hid said...

wahaha the 3 stooges wth

Arni Yusnita Ahmad on September 22, 2010 9:26 PM said...

korang cari part time job ke ni?

nolly on September 23, 2010 12:25 PM said...

aah arni.. konon nk kumpul duit g yogyakarta kan acaq kan? hahahaa

Emma said...

dapat x keje nya???

nolly on September 23, 2010 3:54 PM said...

emma, noly dpt..tp tolak sbb kene ajar prinsip akaun start sabtu ni.. dh lupa byk sgt..

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei