Friday, March 22

Lesen dah renew

Posted by nolly at 1:35 PM
wheeee akhirnya terbukti aku masih blom tua.. sbbnya aku xlupa bile nk kene renew lesen.. hehee.. semangat dtg opis pastu g jpj wangsa maju.. malas nk amik gmbo baru maka gune je la gmbo passport masa apply upm dulu, kakak tu tlg potongkan.. 


lesen lama n baru i.. perubahan muka yg ketara.. makin tembammbambamm..


TGIF! arini i nk pulang ke desa.. sll jumaat adelah hari yg plg mencabar kesabaran sbb super bz jln sume nk blk awl.. last week took me bout sejamsuku dr wangsamaju ke desa petaling.. bile polis jaga trafik lg teruk jemnye utk route aku.. sbbnya die sibuk nk kasi kete from klcc/bandaraya jln.. yg kami bukan dr bandaraya ni kene tggu almost 15-20mins br kasi lepas kt traffic light.. stress btol! kesimpulannya bile abg polis jaga lg wat pjlnn aku lama.. tak mcm case smlm ujan lebat gile myb polis xtahan diri kt ujan, aku leh smpai umah around 40-45mins jek.. org from city n klcc plak komplen terowong jln tun razak jem xbergerak.. rasa la korg sekali sekala ye *evil laugh*

anyway dun let the stresses overcome my mood today maka i dh bersedia fizikal dan mental hoyeh! jumbalikajumbalikajumbalajumbalikkk!






0 comments:

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei