Thursday, October 4

Shampoo

Posted by nolly at 10:00 PM
cite pasal shampoo je pun.. aku mmg xleh stick to one shampoo. dulu pakai Dove rambut cantik giler berkilat lembut je xbercabang but bila dh 2-3 botol besar pakai rambut makin cepat gugur. so lps tu aku selalu beli botol kecik jek and not stick to one brand. selalu tukar between Dove, Clear, Head n Shoulder and Pantene. 

anyway dh lama x pakai Pantene. skrg ni dorg tukar formulation ke ape? sape ade pakai shampoo anti-dandruff pantene? aku baru jek beli pakai seminggu. rambut aku jadi keraasss mcm batang kayu.. damnn it.. asal iklan si anggun tu rambut kemain cantik.. 

maka lps ni Pantene termasuk la dlm banned list bersama-sama Sunsilk Kaler Ijau. same case reported.. hahaaha..

tangan aku xleh diam nk memegang rambut yg keras seperti asparagus.. daamnnn... rosak mahkota kecantikan guwe..!!

0 comments:

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei