Wednesday, September 19

Si Cahaya Yang Mulia

Posted by nolly at 9:32 PM
Entry utk Si Cahaya Yang Mulia Nur Athirah, si kecik gegerl yg lahir 9/9/12...

the day before born tu sabtu, ptg tu aku mmg xsedap ati saje call angah tanya kabo die.. sekali die bleh beraya sakan ke open house Puchong, Serdang pastu g umah sedara belah abg ngah kt kl.. wah..! x padan dh sarat.. tnya jgk dh ade tanda ke tk coz mmg ikutkan due lmbt lg around 20th Sept.. tp masa blk beraya kt kg sume dok tegur perut angah dh turun dh turun.. bby dh nk kuar nie.. 

maka agaknya melepaskan mama die beraya open house bagai.. hari esoknya (ahad) tanda dh kuar awl pagi.. dan dan angah call babysitter simpanan a.k.a aku lah.. aku lak dh ade plan tgk wayang tghari tu.. erm. tp die ckp xpe pegi je wayang, tggu doc cnfirm dl takut bkn tanda nk beranak ke ape.. tunggu punye tunggu smpai aku abes tgk wayang around 230ptg baru la dpt check doc (betapa cool nye kakak aku delay kan masa utk jupe doc).. terus doc suh masuk wad ptg tu.. aku pn xdela rush sgt lps asar br gerak ke rawang, ngam2 smpai abg ngah terus g spital sbb angah mcm dh sakit nk beranak..aikk cepat pulak.. aku pn kene la hiburkan irfan yg tgh teruk demam dgn yusra.. kul 644ptg bby girl kuar yeayy.. bila tgk alahai sebijik muka nur yusra mase bby..

sbb baru seminggu Athirah asik tidooo jek..
susah nk amik gmbo time die bangun kecualii nangis nk menyusu..
 caakk..alahai si comel.. lahir hujung syawal sempat lg dapat duit raya..
 suka tgk kaki die COMEL.. proses salin kulit untuk kulit lagi haluuuss..

moga-moga Nur Athirah jadi anak yg cantik, baik dan solehah... muaahhxx..

3 comments:

helentea on September 21, 2012 2:44 PM said...

baby pon ade salin2 kulit ek.. aku baru prasan ko siap ade label "babysit" lagi.. LOL

nolly on September 21, 2012 4:41 PM said...

lol.. aku babysitter tegar yanti.. hehee

nolly on September 21, 2012 4:41 PM said...

lol.. aku babysitter tegar yanti.. hehee

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei