Tuesday, October 25

Giveaways Cokolat dari Macik Dilot

Posted by nolly at 9:18 PM
berminat lak nak sertai pertandingan Macik Dilot ni...

coklattt....yum2... nk cite ape... ermm.. ok mse bday aku 2007, daniel post adiah, mase tu die dh blk germany dh... sampai2 parcel aku pelik gak mende alah ape die bg besar sgt.. sekali tup2 bukak.. waawww... CHOCOLATE FONDUE ke FOUNTAIN ke whatever u name it.. die beli online dr NZ, post ke Aussie utk aku... menarik kan.. coz die tau aku mmg hantu coklat...

coklat mmg menggiurkan... utk aku, coklat byk bg kebaikan.. bila mam choc mood aku auto jadi baik... coklat gak leh kurangkan sakit senggugut.. leh ilangkan stress.. leh menggemukkan badan yg keremping (seriously)...

Coklat jgk leh mengeratkan hubungan sesama manusia..buktinye...

angah n her daughter (irfan dlm perut)... tgk ler happy kn mereka...
ni lak muka2 kami x sabar mencelup stroberi dgn coklat..

betol ke leh ilangkan stress?? ubah mood ke happy schnappyy.. KORANG TAK PERCAYAAA??


tengok yer.. bila i tuang coklat ni.. on fondue ni... jap g pe jd..


.....
....
...
.



wah shai senyum ilang gigi..



scroooolll lagi..
......
.......
.....

...


...
.

hanis senyum ilang gigi n mata..
(ade aku kene bunuh kalu hanis tau aku post gmbo ni) hahaha!!!)


tapii bukan tu jerrr... pemenanggg nye patut bagi kat.... sila scroooll lg...




............
...........

......


...
..


...
..
.

ni die...

so joker kecik ni... NUR YUSRA!!...
idung kembang siott dpt makan choc fondue air tgn i.. hahahaa

kesimpulannya... coklat leh jd pengerat kasih sayang... kalu kite sayang kite happy.. kalu happy kite sengih.. idung kembangg... huhuuu

p/s: macik dilot, agak2 i leh menang x?



2 comments:

dilot on October 27, 2011 8:14 AM said...

alaa baru nak umum syu jadik pemenang tunggal.. hahaha... kne bagi 2 lah gini.. jajaja

nolly on October 27, 2011 9:27 AM said...

tanak share ngn mek.. aku nk menang sorg2.. hahahaa

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei