Monday, January 10

Besdey Party Yusra (Part I)

Posted by nolly at 10:50 AM
Penat hari sabtu tak abeh lagi. Ni sume gara2 eklas meng-offer kan diri jadi bibik kasar (selalu buruh kasar lelaki kan) untuk menjayakan besday party anak sedara aku. Bukan ape, tak sampai ati tengok mak buyong (akak aku) wat kije..hehe. Majlis nye dibuat kecil-kecilan jek, just jemput jiran2 tepi, depan n blkg rumah. Malam pun ade jemput kwn2 rapat abg ipar dua tiga ketul. Penat tapi sangat berbaloi bila tgk mak buyong, bapak dugong and especially si anak rama2 happy giler2.

Taktau nk cite ape, layankan je lah gmbar ye :)

hi saya Yusra umur 3 tahun..
ini mak lang saya tolong buat
ini kek princess saya. kalu tnya mestila sy ckp beli kt Tesco
rakan tetamu jiran tetangga
menu arini: bihun sup, sate, kuih muih aje
epi beday to youuu...
mama n papa tiba2 dapat byk anak..huhu
budak excited potong kek
ade game la plak kan.. (wlopon x tnya nk bgtau baju sy tk koyak ye tu tmpt msk belt hehe)
raba2 cari tmpt nk ditampal
outdoor game la plak.. bubble2
seronok la sgt bdk2 nih
beshnyeee dapat prezents! angpow pn berkepuk..(senyum lebor mak buyong)
dah malam dh.. tp bdk kecit xmo tido excited betul2 kan deco yg jatuh..
to be continued......

2 comments:

Azwandi on January 15, 2011 4:30 PM said...

Mak lang tu nampak macam lagi excited dari birthday girl. besdey sape ni sebenarnye ye?

nolly on January 17, 2011 1:55 PM said...

Maklang org kuat majlis mustila excited

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei