Wednesday, June 6

...saya yg emo....

Posted by nolly at 1:50 PM
dr mlm td sampai saat ni, dh empat kali saya menangis.

nasib baik hubby ada kat sini. hubby bg kata2 semangat kt saya. thanks biey. senarnya tknak tepon intan sbb saya tahu dia pun tensen gak, tp sorrila butang, saya mengganggu butang malam td.

pastu mlm td saya nak bercakap dgn emak, tp abah saya yg angkat tepon. since saya tak penah menangis dekat abah, saya borak2 biasa. tapi mungkin abah dh dengar suara saya lain, abah tanya pasal thesis presentation and keje kt uni.. tiba2 saja saya sebak dan menangis.

saya tahu menangis tak bagus sbb nanti saya penat, pastu tkleh buat keje, pastu ngantuk. tp saya tkleh tahan gak. saya sangat tak larat dgn keje :(

pagi td saya sepatutnya kene pegi uni, meeting ngan butang, syu dan hello kitty tapi saya tak pergi. sorry la korang, saya selalu mcm ni. saya bukan nak curi tulang, tp saya takut nanti saya ter'emo' dan ternangis depan korg, nanti semua org tkleh buat keje. esok slps saya hantar report, saya akan cuba berusaha prepare utk interview.

harini, mak saya menangis bila dgr saya menangis. saya terharu dgn kata2 ibu saya. ibu, saya cinta kamu!

bila saya fikirkan balik, bila saya sedih ramai rupanya org yg ambil berat ttg saya. saya tk perlu bersedih lagi, saya harus meneruskan hidup biarlah susah sekalipun. lgpun mungkin ada org yg lagi susah dr saya, jd saya patut bersyukur. dikesempatan ini saya mahu berterima kasih dkt semua org. doakan la saya lepas dgn dugaan2 thn akhir ini. ameen.

3 comments:

Anonymous said...

ganbatte kudasait mek! chaiyok2!!! :)

Anonymous said...

just bear in mind.. within 48 hrs from now, we can sleeeeeeeep like crazy.. hang in there! we will survive!!

Anonymous said...

yo!

 

nolli.cious Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei